Add a brand to the #Nolist

Comment "bien" poser une question ?

Une règle simple : poser des questions auxquelles on peut répondre.

Pour maximiser les chances d'obtenir des réponses pertinentes, soyez précis : décrivez votre question de manière courte, vous pourrez compléter votre propos dans la zone de texte "Plus d'informations pour la question".

Posez des questions constructives et impartiales : n'essayez pas d'orienter les réponses, nous sommes tous ici pour apprendre les uns des autres.

Pour les propositions sollicitant l'accord ou le désaccord des visiteurs : utilisez le mot clé "proposition".

Posez des questions qui invitent à une réponse construite, pas une opinion sommaire : tout le monde a une opinion et ce sont les expériences vécues et l'expertise qui forgent les opinions. Privilégiez le partage d'expérience.

Please use #NObrand and no brand. Ex: #NOcocacola NO Coca Cola
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1/ Creating and animating the "frightening trade market" a IRL voted list shared globally by millions of citizens enabling us to enlighten the worst societies, habits and brands in the world (ie : only a real action threatening brands can change their habits and their manner to communicate more than just a simple boycott)

2/ Every 15 - 30 days happen a new boycott, additional (the most popular, branded like #NOcocacolas #NOamazon...) + offline action (stores) and online (Social Media) are included in a list and built from all the fights spots and its network places in the world. The main goal : adding actions without erasing the previous ones.

3/ All together : overcoming the votes in AG and having this belonging feeling to a community. Everyone is welcomed and can vote anonymously preserving its identity (not the V1 for practical reasons). People can decide to not vote but this one is recognized and valorised.

4/ Purposing Alternatives: More than just a boycott, we would prefer to brainstorm ideas AND vote for those which are the most popular. Excluding the brands yes! but with an alternative from the assembly (here we go, we are going to establish a real democracy)

5/ Towards a permanent campaign: boycott and mobilisations are the core of our actions (stores blockage, cyber-attacks etc...) several communication campaigns, organisations of events and press relations launching every new boycott


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